Historiaa

Stibendin luovutustilaisuus Ylitornion kunnan auditoriossa 3.9.2016
HP ja Jarppi Ylitorniolla 29.8.2016

VUOSI 2017

Ylitornion MLL yhdistys osallistuu Tenavaparkkiin, perjantaisin klo 9-13, yhtesityökumppanina Ylitornion seurakunnan - ja kunnan kanssa. MLL Yt.stä on paikalla noin kerran kuussa vapaaehtoinen hallituksen jäsen.

VUOSI 2016

Terho-kerhot koontuivat sekä Ylitorniolla sekä Mellajärvellä satunnaisesti. Kiitos mukana olleille kerholaisille sekä ohjaajille.

Järjestimme Kapiokori arpajaiset syksyllä 2016.Kiitämme kaikkia arpojen ostajia. Voittajat arvottiin Ylitornion poliisiasemalla, ja nimet julkaistiin Tornionlaaksossa.

MLL Ylitornion yhdistyksen järjestämä luentopäivä oli 23.11.2016 jossa puhujana oli Jari Sinkkonen. Tilaisuus oli Ylitornion kunnan auditoriossa. Luentoja oli kaksi, ensimmäinen oli ammattilaisille suunnattu. Aiheena Mitä lapsi tarvitsee hyvään kasvuun ja illan luento oli avoin luento kailkille halukkaille. aiheena Vanhemmuuden antoisa pesti.

MLL Ylitornion yhdistys sai stibendin 3.9.2016:  Onnittelemme 60 vuotiasta LC Ylitorniota ja KIITÄMME lämpimästi saamastamme stibendistä.Stibendin käytämme MLL Ylitornion yhdistyksen toimintaan.

MLL Ylitornion yhdistys oli yhtenä yhteistyökumppanina Ylitornion 4H.lle, joka järjesti Duudsonien HP ja Jarpin Ylitorniolle 29.8.2016. Aamupäivän luentomainen "meidän luokassa ei kiusta" oli lahja Ainiovaaran yläloulun valmistumisen kunniaksi. Iltatilaisuuden show oli koko perheen tapahtuma.

MLL:n Tammenterhokerho teki  13.4.2016 linnunpönttöjä SPR.än Pentti Parkkilan opastamana Mellajärvellä.

MLL Ylitornion yhdistys osallistui Ylitornion seurakunnan järjestämään HeikunKeikun tapahtumaan seurakuntatalolla 18.3.2016. MLL.ällä oli tapahtuman teeman mukainen rasti, jossa materiaalina oli MLL.än toteuttama dvd.

Kevät-ilo keräykseen 2016 yrityshaasteisiin myöntävästi vastasivat:

Optikkoliike Lapinkatse Oy, Kuljetus Naasko Oy, Juvani Katriina, TV-seppä K. Mäki ja Vanhatalo Risto. Lämmin KIITOS teille osallistumisesta Kevät-ilo keräykseen.

VUOSI 2013

Kevät-ilo keräyksen 2013 yrityshaasteisiin myöntävästi vastasivat :

Teemu Alaviippola Oy, Osmo Kuure, Tiliraitti avoin yhtiö Oy, Kallen kukka- ja hautauspalvelu Oy, Antti Yrjänheikki Oy, Raimo Bimberg, Kuljetus Naasko Oy. Suuret kiitokset teille kaikille, KIITOS!!!

VUOSI 2012

Kevät-ilo keräyksen 2012 yrityshaasteisiin myöntävästi vastasivat : Taksi Luiro Oy, Reetan Pesula, Tiliraitti Avoin Yhtiö, Tilitupa Rousu, Koiviston Taksi, Taksi Seppo Niemi, Kiinteistöpalvelu Seppo Riekkola ky, Kuljetus Naasko Oy, Ylitornion OP, Optikko Lapinkatse. Sydämelliset kiitokset teille kaikille, KIITOS!!!

VUOSI 2011

Kevät-ilo keräyksen 2011 yrityshaasteisiin myöntävästi vastasivat: Putki ja Poltin R.Salmi, Teemu Alaviippola Oy/ Rauta ja Kone nippeli, Savikuja Rauno Tapio, Ylitornion huoltokiinteistö Oy, Filmi-rulla, Tele-Kaluste, Pekan väri Ky, Kallen Kukka- ja hautauspalvelu. Kevät-ilo keräyksen tuotolla toteutimme retken Rovaniemelle Lapin urheiluopistolle. Sydämelliset kiitokset lipaskeräykseen osallituneille sekä yllä mainituille yrityksille teidän avulla teimme onnistuneen retken. Kiitos !!

MLL Ylitornion yhdistys järjestää yhteistyössä Aavasaksan Sähkön kanssa teemapäivän 30.9.2011 klo 10 alkaen Aavasaksan sähkön tiloissa. Aamupäivällä ( n.klo 10-13) on lapsille piirustuskilpailu jonka aiheena ovat Muumit, voit tehdä piirustuksesi tietysti kotonakin valmiiksi ja tuoda sen mukanasi tai tehdä sen liikkeessä. Kaikkien piirustuskilpailuun osallistuneiden kesken arvotaan palkintoja ja jokainen osallistuja saa myös Muumi tikkarin kiitokseksi. Aikuisille on oma pieni tehtävä ja ilmaista arvontaa. Lisäksi pullakahvit ja mehut. Tule mukaan, kuulemaan MLL:n toiminnasta ja nauttimaan antimista ja talon tarjouksista. Tervetuloa !!

MLL Ylitornion yhdistys kiittää syysretkelle osallistuneita, retki SantaSporttiin onnistui hyvin ja lapset nauttivat päivästä, tottakai aikuiset viihtyivät myös hyvin  :)  Kiitokset myös K- Supermarketille makeista eväistä !!

MLL:N Ylitornion yhdistys järjestää retken Lapin urheiluopistolle, Santasporttiin Rovaniemelle LA 17.9.2011. Uusi sisäliikuntapuisto Lappset Funpark + kylpylä odottavat niin yhdityksemme jäseniä, kuin muitakin Ylitorniolaisia lapsiperheitä hauskanpitoon. Käy tutustumassa Santasportin nettisivuilla erilaisiin ranneke mahdollisuuksiin, tarkoitus on olla niin että on mahdollista olla kaksi tuntia liikuntapuistossa ja kaksi tuntia kylpylässä, saman katon alla myös mahdollisuus ruokailuun. Yhdistys tarjoaa linja-auto kyydin, joka lähtee klo 10 Ylitornion työvoimatoimiston pihalta, takaisin n. klo 17 ( muutokset mahdollisia) Ilmottautumiset ja lisätietoja Monika Harrille 0405645950 (myös tekstarit käy) Tervetuloa reissuun mukaan !